Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПроверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното лице при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост органичено вещно право върху имота;
- Документ за собственост;
- Скица по действащия план /по служебен път/;
- Документ за платена такса.
2. Регистриране и изтовянеРегистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер.
Пренасочване на преписката към Дирекция "ТСУ".
Извършване на проверка по градоустройствените планова и приложената документация.
Изготвяне и подписване на удостоверението, че имота е или не е идентичен (или за констатирани факти по устройство на територията).
3. ПолучаванеПолучаване на документа по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 15 лв.
За експресна услуга 45 лв.
Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общинки органи, организации на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст.
При неспазване на сроковете размерът на цената на услугата се намалява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния й размер.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път