Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПрием на заявлението с приложените документи в ЦУИГ:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Списък с лица (до 20 души), извършващи събирането, който съдържа - лични имена, № на документи за самоличност, постоянни адреси;
- Платена такса за административната услуга.
2. Завеждане и издаване на позволителнотоЗавеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел "Стопански".
Кметът на община Айтос издава позволителното в еднодневен срок от постъпването на заявлението, освен когато за определянето на разрешеното количество се изискват допълнителни справки, но не по-късно от 5 дни от постъпване на заявлението.
Позволителните за ползване се издават по реда на постъпването на заявленията.
За определяне на количеството се отчитат предвижданията на плановите документи, включително на документите в проектната фаза;
Когато документите не са влезли в сила или проектите не са разработени, размерът на резрешеното количество се определя от кмета на общината.
Отказ за издаване на позволително се издава при изчерпване на количествата лечебни растения, определени от плановите документи, кото се мотивира писмено.
3. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път