Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПрием на заявлението с приложените документи в ЦУИГ:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното лице при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост;
- Актуална скица, с дата не по-късна с повече от 6 месеца от датата на подаване на заявлението, ако имотът е в КВС;
- Платена такса за административната услуга.
2. Завеждане о огледиЗавеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Кмета на община Айтос.
Кметът назначава комисия, която да извърши оглед на мястото. При огледът се представят и оригинали на приложените към заявлението документи. За извършения оглед на мястото се съставя протокол.
След извършеният оглед на преставените документи и на дървесината и храстовата растителност се прави и експертна оценка.
3. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой