Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПрием на заявлението с приложените документи в ЦУИГ:
- Заявление по образец;
- Документи за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходимо само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението;
- Удостоверение за наследници при наследствен имот (по служебен път);
- Документ за собственост;
- Актуална скица на имота (по служебен път);
- Платена такса за административната услуга.
2. Завеждане и изработванеЗавеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел "ТСУ".
3. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.При неспазване на сроковете размерът на цената на услугата се намалява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния й размер.
Освобождават се от такси за технически услуги държавните и общински органи, организациите на бюджетна издръжка и Българският Червен кръст.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път