Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПрием на заявлението с приложените документи в ЦУИГ:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението.;
- Копия от документи, удостоверяващи, че юридическото лице има право по силата на друг закон да извършва стопанска дейност;
- Удостоверение, че лицето не е в производство по несъстоятелност или ликвидация
- Капие от акта за собственост - при промяна на собствеността;
- Копие от договор за наем или друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта - при промяна на наемателя или на лицето, извършващо дейност в обекта;
- Копие от ЕИК по Булстат;
- Справка за професионалната и езикова квалификация на персонал в обекта - по образец, както и копия от документи, удостоверяващи професионалната и езикова квалификация на управителя на обекта;
- Платена такса за административка услуга.
2. ЗавежданеЗавеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел "ИДРР".
3. РазглежданеРазглеждане на заявлението и приложените документи.
При промяна на вписаните обстоятелства в Общинския регистър на категоризираните туристически обекти в Община Айтос, вписаното лице подава заявление по образец до Кмета на общината за отразяване на промяната в 30 дневен срок от настъпването ?.
При промяна на собствеността върху категоризирани заведения за хранене и развлечения, лицето придобило собствеността подава заявление по образец и изискуемите документи до Кмета на община Айтос за отразяване на променените обстоятелсва в регистъра.
При промяна на лицето, извършващо дейност в категоризирани заведения за хранене и развлечения, лицето, което ще извършва дейност, подава заявление по образец и изискуемите документи до Кмета на община Айтос за отразяване на променените обстоятелства в регистъра.
4. ИздаванеИздаване на удостоверение за вписване на промени в обстоятелствата за категоризирани заведения за хранене и развлечения и издаване на удостоверение.
5. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 150 лв.Съгласно Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път