Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПрием на заявлението с приложените документи в ЦУИГ:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението.;
- Копия от документи, удостоверяващи, че юридическото лице има право по силата на друг закон да извършва стопанска дейност;
- Удостоверение, че лицето не е в производство по несъстоятелност или ликвидация
- Капие от акта за собственост - при промяна на собствеността;
- Копие от договор за наем или друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта - при промяна на наемателя или на лицето, извършващо дейност в обекта;
- Копие от ЕИК по Булстат;
- Справка за професионалната и езикова квалификация на персонал в обекта - по образец, както и копия от документи, удостоверяващи професионалната и езикова квалификация на управителя на обекта;
- Платена такса за административка услуга.
2. ЗавежданеЗавеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел "ИДРР".
3. РазглежданеРазглеждане на заявлението и приложените документи.
При промяна на вписаните обстоятелства в Общинския регистър на категоризираните туристически обекти в Община Айтос, вписаното лице подава заявление по образец до Кмета на общината за отразяване на промяната в 30 дневен срок от настъпването ?.
При промяна на собствеността върху категоризирани заведения за хранене и развлечения, лицето придобило собствеността подава заявление по образец и изискуемите документи до Кмета на община Айтос за отразяване на променените обстоятелсва в регистъра.
При промяна на лицето, извършващо дейност в категоризирани заведения за хранене и развлечения, лицето, което ще извършва дейност, подава заявление по образец и изискуемите документи до Кмета на община Айтос за отразяване на променените обстоятелства в регистъра.
4. ИздаванеИздаване на удостоверение за вписване на промени в обстоятелствата за категоризирани заведения за хранене и развлечения и издаване на удостоверение.
5. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 150.00 лв. / 76.69 €Съгласно Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път