Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на документиПроверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Приложени документи, съгласно искането;
- Платена такса за административната услуга.
2. ВходиранеРегистриране на искането и продоставяне на клиента на входящ номер.
3. Проверка4. ИзготвянеПолагане на специалния печат за заверки и подписване от Кмет на общината и/или Секретар на общината, притежаващ спесимен за заверка.
5. ПолучаванеПолучаване на заверените документи по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 3 лв.При неспазване на сроковете размерът на цената на услугата се намалява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния й размер.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой