Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПрием на заявлението с проложените документи в Център за услуги и информация на гражданите:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост - нотариален акт, договор за наем или договор за покупко-продажба;
- Скица на имота с нанесен маршрут;
- Копие на документ, с който е разрешена горскостопанска, ловностопанска, селскостопанска или друга дейност.
2. ЗавежданеЗавеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел "Общинска собственост".
3. Разрешително от кметаКметът на община Айтос издава разрешителното за достъп до горски територии.
4. Разрешителни за достъпРазрешителните за достъп се издават по образец в един екземпляр:
- за всяко отделно превозно средство, когато превозните средства са посочени в заявлението;
- на лицето заявител, когато в заявлението не са посочени конкретни превозни средства.
5. Разрешително за ловРазрешително за лов се счита за писмено разрешително за достъп за конкретната дата и място за ловуване за вписаните в него лица и управляваните от тях превозни средства.
6. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от Център за услуги и информация на гражданите по избран от заявителя начин.