Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1. Подаване на заявлениеПрием на заявлението с приложените документи в ЦУИГ:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лица при подаване на завлението/;
- Актуална скица на имота (по-служебен път);
- Документ за собственост - нотариален акт, съдебно решение, протокол за въвод във владение;
- Платена такса за административната услуга.
2. ЗавежданеЗавеждане в деловодната система и изпращане преписката към Отдел "Общинска собственсот".
3. ИзготвянеПроверка в регистъра за подадени молби, съгласване с длъжностните лица и изготвяне на удостоверението
4. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 10 лв.
За експресна услуга 30 лв.
При неспазване на сроковете реазмерът на цената на услугата се намлява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния й размер.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път