Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2834 Служебно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения

      За целите на комплексното административно обслужване, общините предоставят информация за наличие или липса на задължения на лицата с изключение на задължения по невлезли в сила актове, както и разсрочени, отсрочени или обезпечени задължения.
  • На основание на:
    • Данъчно-осигурителен процесуален кодекс - чл. 87, ал. 11
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • орган по приходите
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • според органа изискващ предоставянето
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Местни приходи"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Казанлък, гр. Казанлък, бул. "Александър Батенберг" 4, п.к. 6100
Код за междуселищно избиране: 0431
Телефон за връзка: (0431)98350
Адрес на електронна поща: mayor@kazanlak.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка между 12:30 и 13:30
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане