Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финансови и административни дейности"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 6, п.к. 1000
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9492 723, Телефоните са стационарни и са на цена за съответния абонаментен план за фиксирани номера., 949 27 60
Адрес на електронна поща: info@crc.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Звеното за административно обслужване е с непрекъснато работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Иницииране на услугатаУслугата се заявява чрез подаване на писмено заявление за достъп до обществена информация или отправено устно запитване.
Заявлението се счита за писмено и в случаите, когато е направено по електронен път на адреса на електронната поща на комисията, чрез платформата за достъп до обществена информация по чл. 15в от Закона за достъп до обществена информация или чрез Системата за сигурно електронно връчване. В тези случаи не се изисква подпис съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 г. относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО (OB, L 257/73 от 28 август 2014 г.) и на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги.
Заявлението за предоставяне на достъп до обществена информация, постъпило в комисията, се адресира до председателя на комисията и съдържа:
1. трите имена на заявителя, ако е физическо лице, съответно – наименованието и седалището му, ако е юридическо лице;
2. описание на исканата информация;
3. предпочитаната форма за предоставяне на достъп до исканата информация;
4. адреса за кореспонденция със заявителя.
Ако в заявлението не се съдържат данните по ал. 1, т. 1, 2 и 4, то се оставя без разглеждане.
Предоставяне на услугатаФормите за предоставяне на достъп до обществена информация са:
1. преглед на информацията – оригинал или копие или чрез публичен общодостъпен регистър;
2. устна справка;
3. копия на материален носител;
4. копия по електронен път или интернет адрес, където се съхраняват или са публикувани данните.
За достъп до обществена информация могат да се използват една или повече от изброените по-горе форми. За лица с увреждания на зрителния и/или слухово-говорния апарат се предоставя достъп във форма, отговаряща на техните комуникативни възможности. Когато предпочитаната форма за предоставяне на достъп до обществена информация е по т. 4, се определят и техническите параметри за запис на информацията.
Закон за достъп до обществена информация
Не се заплаща за услугатаДостъпът до обществена информация е безплатен. Разходите по предоставяне на обществена информация се заплащат от заявителя съгласно нормативи, определени от министъра на финансите, които не могат да превишават материалните разходи по предоставянето. Не се заплащат допълнителни разходи за поправяне и/или допълване на предоставената обществена информация в случаите, когато тя е неточна или непълна, и това е поискано мотивирано от заявителя.