Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Отчитане на приходи и обслужване на данъкоплатци"
Адрес: обл. Хасково, общ. Хасково, гр. Хасково, ул. "Александър Стамболийски" № 2, п.к. 6300
Код за междуселищно избиране: 038
Телефон за връзка: (038)603465, (038)603477, (038)603478
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Административната услуга се предоставя от:Дирекция „Общинска данъчна дирекция“
За прием на документи и информация за услугата:Център за административно обслужване
Адрес: гр. Хасково, ПК 6300, ул. „Александър Стамболийски“ № 2
Тел.: 038/603465; 038/603477; 038/603478
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Искане по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено изрично пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Изисквания:
- Искането се подава лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено изрично пълномощно;
- Удостоверението се получава лично от заявителя или от изрично посочено от него лице, от упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице или по електронен път;
- Услугата се предоставя само на държавни институции и общини за целите на комплексното административно обслужване и във връзка с възлагане на обществени поръчки по Закона за обществените поръчки (чл. 87, ал. 10 и ал. 11 от ДОПК).
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на искането с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по обявените начини;
- Завеждане в деловодната система;
- Проверка на базите данни в информационната система на МДТ по партидата на заявителя;
- Изготвяне на удостоверението;
- Получаване на удостоверението по заявения начин.
Начини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Хасково, ПК 6300, пл. „Общински“ № 1;
- на електронна поща с искане подписано с електронен подпис: odd@haskovo.bg;
- чрез портал за предоставяне на електронни услуги: www.haskovo.bg/ Раздел „Е-община“/ Административни услуги Местни данъци и такси – информацията се генерира на момента (след одобрена еднократно заявка за регистрация на потребител);
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
- Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 4;
- Образец на електронното искане може да намерите на интернет адрес: www.haskovo.bg, Раздел „Административно обслужване“/ „Местни данъци и такси“;
- Заявяването на услугата чрез портала за предоставяне на електронни услуги: www.haskovo.bg/ Раздел „Е-община“/ Административни услуги Местни данъци и такси - не изисква попълване на заявление. Изисква се еднократна заявка за регистрация на потребител с квалифициран електронен подпис (КЕП). След първоначалното регистриране на потребител, достъпът до служебната справка се извършва с квалифицирания електронен подпис, използван при регистрацията.
- Услугата е първична1;
- Искането подадено по електронен път задължително се подписва с квалифициран електронен подпис (КЕП);
- Срок за предоставяне на електронната услуга:
- информацията се генерира на момента - при заявяване чрез портала за електронни услуги (www.haskovo.bg, Раздел „Е-община“);
- 5 дни – в останалите случаи на заявяване.
1 („Първична услуга“ е административна услуга, която се осъществява в рамките на една администрация като единен процес, започващ със заявление за услугата и приключващ с предоставяне на услугата или постановяване на отказ.);
Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс