ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: община Банско, гр. Банско 2700, пл.„Никола Вапцаров”№ 1, в сградата на Община Банско.
Работно време: от 08:00 до 17:30 часа без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@bansko.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
Ние ще Ви предоставим услугата за 7 дни.
Процедура за предоставяне:
При съгласуване на представените позиции за разполагане на рекламни елементи, в зависимост от вида собственост на недвижимия имот (поземлен имот или сграда), се издава както следва:
За частен или държавен имот: Разрешение за разполагане на РИЕ за срок от една до три години. Същото се издава на собственик, ползвател или наемател на поземлен имот, сграда или част от сграда. След изтичане срока на разрешението, с писмено изразено желание от страна на собственика на РИЕ, същото се подновява за нов срок, като за целта се представят изискуемите за изпълнение на услугата документи. Ежегодно се представя актуално конструктивно становище, а на всеки три години – конструктивна експертиза за състоянието на носещата основа и за въздействието на рекламното съоръжение върху нея.
За общински имот:
Разрешение за разполагане на РИЕ;
Договор за наем за срок от пет години, сключен между заявителя на услугата – собственик на РИЕ и кмета на община Банско или упълномощено от него длъжностно лице.
След изтичане на срока на разрешението за разполагане на РИЕ и договора за наем, при заявено искане от страна на собственика на РИЕ, ведно с приложени изискуеми за изпълнение на услугата документи, може да се пристъпи към издаване на актуални такива, след решение на Комисията по реклама, назначена със заповед на кмета на община Банско. Ежегодно се представя актуално конструктивно становище, а на всеки три години – конструктивна експертиза за състоянието на носещата основа и за въздействието на рекламното съоръжение върху нея.
Забележка: Рекламно-информационните елементи се поставят на територията на общината след одобрен проект.
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци и формуляри можете да намерите на:www.bansko.bg
НАЧИН НА ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Устно в Центъра за административно обслужване.
Чрез лицензиран пощенски оператор.
На e-mail: delovodstvo@bansko.bg, подписано с КЕП.
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://unifiedmodel.egov.bg/wps/portal/unified-model/for-citizens-and-businesses/active-e-admin-services/municipal-services/
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:Извършване на сделки и/или трансакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка (IV-то ниво);
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.bansko.bg;
Интернет адрес за служебно заявяване:delovodstvo@bansko.bg. Заявлението трябва да е подписано с КЕП от заявителя или оправомощено от него лице.
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
- Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
- По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;