Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, п.к. 9600
Код за междуселищно избиране: 0579
Телефон за връзка: 070018708
Адрес на електронна поща: grao@balchik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, почивка 30 минути, като е осигурено непрекъснатост на процеса за обслужване на гражданите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
подаване на заявлениеНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от собственика. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Заверено копие от удостоверение за актуално състояние за търговците;
Скица с виза с обозначени местоположението и вида на РИЕ, съобразена с одобрена схема за държавните или общински имоти и терени;
Проект:
- Ситуационно решение;
- Архитектурно-дизайнерски проект в подходящ мащаб;
- Снимки, колажи и др.материали, доказващи адаптацията на РИЕ в градската среда;
- Конструктивен проект;
- Инсталационен проект за ел.част в случаите на светлинна реклама;
- Обяснителна записка.
Документ за собственост или договор за ползване или наем или писмено съгласие от собственика на рекламоносителят (сградата, съоръжението или терена), където ще се разполагат рекламните елементи., (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Платена такса за техническа услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи
Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към главния архитект;
Разглеждане и одобряване на проекта и издаване на разрешение за поставяне от Гл.архитект;
Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 150 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път