Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация, деловодство и управление на човешките ресурси"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Лозенец, бул. "Васил Левски" 2, п.к. 1142
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 070020555
Факс: 8657068
Адрес на електронна поща: lozenets@sofia.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Приемно време: вторник и четвъртък от 10:00 до 12:00, в извънприемно време- само след уговорка със служител!
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Издаване на удостоверение за липса на съставен акт за гражданско състояние (акт за раждане, акт за смърт)Закон за гражданската регистрация - чл. 88, ал. 4; чл. 24, ал. 1
Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 3
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Искане за издаване на документ.
Документ за платена такса.
В зависимост от качеството, в което действате, може да са Ви необходими допълнително някои от следните документи:
Документ, удостоверяващ наличието на законното представителство.
Нотариално заверено изрично пълномощно.
Съдебно удостоверение.
Удостоверение от административен орган.
Удостоверение от съда или досъдебен орган.
При заявяване на услугата по електронен път: Квалифициран електронен подпис (КЕП), издаден от български доставчик на удостоверителни услуги.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 3.5 лв.
За бърза услуга 5.25 лв.
За експресна услуга 7 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път