Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация, деловодство и управление на човешките ресурси"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Лозенец, бул. "Васил Левски" 2, п.к. 1142
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 070020555
Факс: 8657068
Адрес на електронна поща: lozenets@sofia.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Приемно време: четвъртък от 09:00 до 12:00.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Издаване на удостоверение за настоящ адрес при вече регистриран настоящ адресИздаване на удостоверение за настоящ адрес при вече регистриран настоящ адрес
Услугата предоставя възможност за получаване на удостоверение за настоящ адрес при вече регистриран настоящ адрес. Удостоверението доказва последния заявен настоящ адрес на лицето, за което се отнася (чл. 23, ал. 1 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г.). Удостоверението може да бъде предоставено лично на заявител или упълномощено лице .
При заявяване на услугата по електронен път: Квалифициран електронен подпис (КЕП), издаден от български доставчик на удостоверителни услуги.
зависимост от качеството в което действа заявителят, се подават някои от следните документи:
- искане / по образец/ за административна услуга;
- нотариално заверено изрично пълномощно или друг документ за посредничество, ако искането се подава от посредник;
- документ, удостоверяващ наличието на законното представителство;
- съдебно удостоверение;
- удостоверение от съда или досъдебен орган;
- иницииращ документ/акт;
- документ за платена такса.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 2.5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път