Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
заявяване на услугатаУслугата се заявява:
лично в Информационния център (ИЦ) на Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2;
чрез упълномощен представител в Информационния център (ИЦ) на Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2;
Чрез пощенски оператор;
Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Декларация по чл. 2, ал. 1 от ЗУПГМЖСВ
Заявление за заявяване на услугата /по образец/
Регистрация на преписката в деловодството1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец ИИСДА 2470, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент. Като втори кореспондент се въвежда кода по ИИСДА-1970
1.3. Регистрационен индекс 94-първата буква от името-за физически лица;
1.4. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.5. Относно - кратка информация за документа
1.6. Насочен към - Председателя на общинската комисия по чл.8 от ЗУПГМЖСВ - зам. кмет.
1.7. Краен срок – 30 дни /задава се крайния срок за изпълнение на услугата съгл. АПК
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
4. На заявителя се предоставя код за достъп през интернет до регистрираната преписка;
Поставяне на задача за извършване на услугата 1. Председателя на общинската комисия по чл.8 от ЗУПГМЖСВ поставя задачи със срокове за извършване на услугата и предава преписката на отговорния гл. експерт за окомплектоване на преписката, оформяне на протокол и свикване на комисия по чл.8 от ЗУПГМЖСВ;
2. Изпълнителя проверява валидността на предоставените от заявителя документи и извършва услугата;
3. При установяване на несъответствие в предоставените документи се изпраща писмо до заявителя с покана за предоставяне на необходимите или корегирани документи. Срокът за изпълнение на услугата се удължава с поставения срок за отстраняване на несъответствието;
4. Изготвя се поименен списък-искане и се изпраща до министерски съвет-НКЖФ;
Закон за местното самоуправление и местната администрация