Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 2819 Издаване на одобрение на промяна в лицата, упражняващи контрол върху дейността на централен депозитар на ценни книжа

      Централен депозитар на ценни книжа съобщава на своя компетентен орган и иска неговото одобрение за всяко решение за прехвърляне на права на собственост, което води до промяна в лицата, упражняващи контрол върху дейността му
  • Разрешение
    • Стопанска дейност:
      • Ценни книжа
    • На основание на:
      • Регламент (ЕС) № 909/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 година за подобряване на сетълмента на ценни книжа в Европейския съюз и за централните депозитари на ценни книжа, както и за изменение на директиви 98/26/ЕО и 2014/65/ЕС и Регламент (ЕС) № 236/2012 (текст от значение за ЕИП) - чл. 27, т. 7, б. б
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Председател
    • Срок за предоставяне:
      • В рамките на 60 работни дни от датата на получаване на информацията, посочена в параграф 7, компетентният орган взема решение по предложените промени в контрола на ЦДЦК
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочно
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Административен съд-София област
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • Административен съд-София област
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • На основание чл. 13, ал. 3 от ЗКФН решението може да бъде обжалвано по съдебен ред пред Административен съд – София област в 14 – дневен срок от съобщаването му. Обжалването на решението не спира изпълнението на индивидуалния административен акт. При обжалване чл. 166 от Административнопроцесуалния кодекс не се прилага.

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Деловодство и административно обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Оборище, ул. "Будапеща" № 16, п.к. 1000
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)94 04 999
    Факс: (02)9404606
    Адрес на електронна поща: delovodstvo@fsc.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е от 09.00 ч. до 17.30 ч.
    В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
    Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане