Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документи:Копие от нотариален акт (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.) или копие от актуална скица на имота; удостоверение за наследници (по служебен път); пълномощно, в случай, че заявлението се подава от пълномощник.
Информация за предоставяне на услугата:· Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
· Образец на заявлението може да намерите в интернет адрес: www.strazhitsa.egov.bg
· Заявителят е длъжен да предостави телефонен номер, факс или електронен адрес, ако разполага с такива.
Начини за заявяване на услугата:· лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване с подаване на писмено заявление по образец;
· устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· лицензиран пощенски оператор;
· факс: (06161) 2568;
· по електронен път, като се извършва по реда на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги;
· чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Възможни начини за получаване:1. лично или с нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане) на гише в ЦАО при Общинска администрация Стражица
2. с изрично указание на заявителя чрез лицензиран пощенски оператор, като декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели. Заявителят предоставя точен адрес на получаване и актуален телефонен номер за контакт. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
· като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
· като вътрешна куриерска пратка;
· като международна препоръчана пощенска пратка;
3. по електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
4. по електронен път на електронна поща.
Закон за устройство на територията