Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документи· заявление по образец;
· копие от нотариален акт (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.) или копие от актуална скица на имота;
· съгласие от съсобствениците или наследниците;
· удостоверение за наследници (по служебен път).
· пълномощно, в случай, че заявлението се подава от пълномощник;
· документ за платена такса в случаите, когато плащането не е извършено по електронен път.
Информация за предоставяне на услугата:· Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
· Образец на заявлението може да намерите в интернет адрес: www.strazhitsa.egov.bg
· Заявителят е длъжен да предостави телефонен номер, факс или електронен адрес, ако разполага с такива.
Начини за заявяване на услугата:· лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване с подаване на писмено заявление по образец;
· устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· лицензиран пощенски оператор;
· факс: (06161) 2568;
· по електронен път, като се извършва по реда на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги;
· чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Начини за получаване на издадения индивидуален административен акт:· лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
· чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели, пощенските разходи са за негова сметка. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор, индивидуалният административен акт се изпраща:
1. като вътрешна препоръчана пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка;
2. с международна препоръчана пощенска пратка;
3. по друг начин, който дава гаранция за доставянето на пратката на заявителя;
· ло електронен път на електронен адрес;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
За услугата се заплаща такса 32 лв.Такса за комисия и оглед на място – 20 лв. + такса разрешително 12 лв. Обща стойност 32 лв.
Начин на плащане:
o Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
- плащане на каса в Центъра за административно обслужване на общината;
- плащане с ПОС терминал в ЦАО;
- е-Плащане;
- плащане по банков път.
Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път