Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Бюджет, икономика и местни приходи"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4331
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа. В Центъра за административно обслужване на общината е осигурен достъп на хора с увреждания.
За да ползвате услугата, трябва да подадете следните документиЗа да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
1. Искане по образец.
2. Документ за самоличност - ако заявлението се подава в звеното за административно обслужване; Искането трябва да е подадено от данъчно задълженото лице или упълномощено от него лице. В случай, че искането не е подадено от тези лица, се отказва исканата административна услуга.
3. За заявяване по електронен път е необходимо да притежавате валидно Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП)
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
o Възможни начини за заявяване
1. със заявление на гише в център за административно обслужване.
2. устно в Центъра за административно обслужване.
3. чрез лицензиран пощенски оператор.
4. на електронна поща със заявление, подписано с електронен подпис: obshtina@strazhitsa.egov.bg
5. през Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“, с ПИК на НОИ или КЕП.
o Възможни начини за получаване:
1. лично или с нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане) на гише в ЦАО при Общинска администрация Стражица
2. с изрично указание на заявителя чрез лицензиран пощенски оператор, като декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели. Заявителят предоставя точен адрес на получаване и актуален телефонен номер за контакт. Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
• като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
• като вътрешна куриерска пратка;
• като международна препоръчана пощенска пратка;
3. по електронен път чрез Системата за сигурно електронно връчване;
по електронен път на електронна поща.
Закон за местните данъци и такси