Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Бюджет, икономика и местни приходи"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4331
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа. В Центъра за административно обслужване на общината е осигурен достъп на хора с увреждания.
Необходими документи-Заявление (по образец);
-Декларация, че лицето не е в ликвидация - за лицата, които не са търговци;
-Справка за професионалната и езикова квалификация на персонала в обекта (по образец) - Приложение 7 - стр. 2 на Заявлението;
· Копия от документи, удостоверяващи образованието или професионалната квалификация, стаж в туризма и езиковата квалификация на управителя на туристическия обект, съгласно изискванията за определената категория на обекта;
· Копие на документа за собственост на обекта - при промяна на собственика;
· Копие от договора за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта - при промяна на лицето, извършващо дейността в обекта;
· Оригинала на удостоверението за категоризиране на туристическия обект;
· Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник;
Документ за платена такса за промяна в обстоятелствата съгласно Тарифата за таксите, които се събират по Закона за туризма;
За услугата се заплаща цена 50 лв.Съгласно Тарифа за таксите, който се събират по Закона за туризма.
Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път