Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документи1. Заявление (по образец);
2. Документ за собственост - копие, освен ако същият е вписан в имотния регистър:
? Документът за собственост е вписан под акт № ……., том…….., година …………. в службата по вписванията …………..……. (отбележете със знак ?, когато документът е вписан, и попълнете данните за вписването).
3. Скица на имота;
4. Скица – проект, отразяваща исканото изменение, изготвена от лицензиран геодезист по ЗКИР с координати на точките и запис на магнитен носител в цифров вид;
5. Удостоверение за наследници (при необходимост) – издава се служебно в случаите когато имотът е придобит по наследство (прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Стражица);
6. Списък на заинтересуваните собственици, засегнати от изменението - име и адрес;
7. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Процедура на предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Стражица;
Пренасочване на преписката към Отдел „УТ”;
Извършва се проверка на документацията. Попълване на данните или отстраняване на грешките в кадастралния план.
Получаване на нова скица с нанесните корекции в Центъра за административно обслужване – гише „УТ” или по избрания от заявителя начин.
Други процедури и инструкцииНачини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път чрез:
· Портала на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/;
· Система за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/;
· На e-mail: obshtina@strazhitsa.egov.bg, подписан с КЕП.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услуги
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
Начини на получаване на резултата от услугата
- На гише в Центъра за административно обслужване;
- По пощата чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- В персоналния профил на заявителя в информационната Система за сигурно електронно връчване (ССЕВ);
- По електронен път на посочен от заявителя електронен адрес.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 25.00 лв. / 12.78 €Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път