Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документи1. Заявление по образец;
2. Документ за собственост - копие, освен ако същият е вписан в имотния регистър:
3. Скица на имота;
4. Извадка от действащия ПУП за местността;
5. Удостоверение за наследници – в случаите, когато имотът е придобит по наследство (прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Стражица);
6. Декларация от заявителя за липса на друго алтернативно трасе;
7. Проект на ПУП – 3 екземпляра;
8. Задание за изработване на ПУП, съгласно чл.125 от ЗУТ;
9. Предварително платена такса - обезщетение за ползването на имота - общинска собственост, за преминаване;
10. Становище от РИОСВ Велико Търново;
11. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
ПроцедуриНачини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура на предоставяне на услугата
Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Стражица;
Пренасочване на преписката към Отдел „УТ”;
Извършва се проверка на документацията. Преписката се разглежда от ОЕСУТ на Община Стражица. При одобрение се препраща към Общински съвет, който дава съгласие за изготвянето на ПУП. След изготвяне на ПУП, същият се одобрява от ОЕСУТ на Община Стражица и след това от Общински съвет.
Получаване на одобрения ПУП и заповедта на кмета на община Стражица в Центъра за административно обслужване – гише „УТ” или по избрания от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично от звеното за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване;
По електронен път на електронна поща
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща такса 30 лв.30.00 лева (след предварително платена такса за право на преминаване към собственика на служещия имот. Таксата се определя от лицензиран оценител).
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път