Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документиЗаявление (по образец);
Документ за собственост /право на строеж/- копие, освен ако същият е вписан в имотния регистър:;
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) – издава се служебно в случаите когато имотът е придобит по наследство (прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Стражица);
Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
Разрешние за строеж, влязло в сила;
Скица на имота;
Две копия от работен проект по част “План за безопасност и здраве” + 1 копие на магнитен носител;
Две копия от работен проект по част “План за управление на строителните отпадъци” + 1 копие на магнитен носител;
Документ за платена такса за услугата, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Процедура на предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Стражица;
Пренасочване на преписката към Отдел „УТ”;
Пренасочване на преписките към Гл. архитект и Ст.експерт „Екология и чистота”;
Одобряване на ИП по част „ПБЗ” и част „ПУСО”;
Получаване на 1 екз. от ИП по част „ПБЗ” и част „ПУСО” – одобрени от Гл. архитект и Ст.експерт „Екология и чистота” от заявителя по избрания от него начин.
Други процедури и инструкцииНачини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор;
По електронен път чрез:
· Портала на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/;
· Система за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/;
· На e-mail: obshtina@strazhitsa.egov.bg, подписан с КЕП.
Начини на получаване на резултата от услугата:
лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели; Документът може да бъде изпратен за сметка на получателя:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка.
по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услуги
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
Закон за устройство на територията
Закон за управление на отпадъците
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 25.00 лв. / 12.78 €25.00 лева за ПБЗ
25.00 лева за ПУСО
Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път