Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документиЗаявление (по образец);
Документ за собственост, освен ако същият е вписан в имотния регистър:
Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя, по служебен път);
Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
Влязло в сила Разрешение за строеж – копие;
Геодезическо заснемане на изпълненото строителство;
Протокол 2 за откриване на строителна площадка;
Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Процедура на предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Стражица;
Пренасочване на преписката към Отдел „УТ”;
Извършва се проверка на представените строителни книжа, както и на строежа на място. Резултатите от проверката се отразяват в констативен акт за установяване съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това, че подробният устройствен план е приложен по отношение на застрояването (Протокол- образец 3).
Съставяне на Протокол-образец №3 в четири екземпляра. Един екземпляр остава за отдел „Устройство на терторията”;
Получаване на 3 екземпляра от Протокол-образец №3 от Центъра за административно обслужване – гише „УТ” или по избрания от заявителя начин.
Други процедуриНачини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
По електронен път на електронна поща
Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация за заявяване на електронни административни услуги
Ниво на осигуреност: високо
Средство за идентификация: КЕП
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 25.00 лв. / 12.78 €Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път