Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документи1. Заявление по образец;
2. Документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път;
3. Данни за превозното средство;
4. Данни за товара;
5. Общи данни за превозното средство в натоварено състояние;
6. Схема на разположение на осите с обозначавана на разстоянието между тях и съответното натоварване;
7. Брой курсове;
8. Данни за превозвача;
9. Придружаващо лице;
10. Съгласуване с МВР.
Процедури, изисквания, информацияЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: Община Стражица, п.к. 5150, ул. "Дончо Узунов" № 5
официален интернет сайт: https://strazhitsa.egov.bg/
електронна поща: – obshtina@strazhitsa.egov.bg
Телeфон: тел. 06161/ 4351, 4353 – административни услуги;
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според тарифата на абоната.
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
В ЦАО е осигурен достъп за хора с увреждания.
Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт:
• Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по електронен път;
• Завеждане в Автоматизирана информационна система и изпращане на преписката към кмета на община Стражица и отговорния служител;
• Проверка в Информационните масиви на Община Стражица;
• Изготвяне на административния акт;
• Получаване на административната услуга/акт по избран от заявителя начин.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор;
По електронен път чрез:
· Портала на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/;
· Система за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/;
· На e-mail: obshtina@strazhitsa.egov.bg, подписан с КЕП.
Начини на получаване на резултата от услугата:
лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели; Документът може да бъде изпратен за сметка на получателя:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка.
по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Наредба №11 за движение на извънгабаритни и тежки превозни средства
За услугата се заплаща такса 30.00 лв. / 15.34 €За 1 курс - 30.00 лева/ 15,34 евро;
за 10 курса (в срок до 1 месец) - 100.00 лева/ 51,13 евро
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път