Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. Кърджали, общ. Ардино, гр. Ардино, град Ардино, ул. "Бели брези", №31, п.к. 6750
Код за междуселищно избиране: 03651
Телефон за връзка: (03651)4238
Факс: (03651)4568
Адрес на електронна поща: ardino@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, дирекцията работи със стандартно работно време7 преди обяд от 08.00 часа до 12.00 часа и след обяд от 13.00 часа до 17.00 часа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявление Подава се заявление със свободен текст, към който се прилага протокол от обсъбрание и други.
ПроцедураСредства за идентификация и ниво на осигуреност
Ниво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Необходими документи
Заявление - образец;
Съдебното решение на Софийски градски съд за регистрация на вероизповеданието и неговото централно ръководство;
Пълномощно на лицето, упълномощено от централното ръководство;
Удостоверение от централното ръководство за лицата, които го представляват в съответната община, седалището и адреса на местното поделение;
Протокол от събрание на местното поделение за избор на ръководство.
Предоставяне на услугата:
Заявлението с приложимите документи се подава в деловодството и се насочва към компетентен експерт. При откриване на непълноти и/или неточности в подадените документи се отправя покана до заявителя за отстраняването им. Срокът по услугата спира да тече до връщане на отговор в указания срок. Когато преписката е пълна и представените документи са с точно и пълно съдържание, в едноседмичен срок се извършва заявеното вписване.
Отказ се постановява с мотивиран акт, който следва да отговаря на изискванията за форма и съдържание, посочени в чл. 75 от АПК и следва да бъде издаден в срока, определен за изпълнение на услугата.
Начини на получаване на резултата от услугата
Лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
* Възможността за получаване по електронен път зависи от естеството на документа, реквизитите и приложенията на същия.
Закон за вероизповеданията