Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Правни, административно-финансови дейности и управление на качеството"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, ул. Дамян Груев № 8, п.к. 1303
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)8903555
Адрес на електронна поща: bda@bda.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, стандартно работно време от 09.00 ч. до 17.30 ч.
обедна почивка от 12.30 ч. до 13.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаПодаване на заявление в ЦАО на ИАЛ.
Към заявлението се подава и необходимата документация, съгласно изискванията на ЗЛПХМ.
- Придружително писмо относно вида и обосновка на промените
- Променените текстове с маркирани промени, позволяващи сравняване на актуалните и предлаганите нови текстове
- Списък на актуализираните документи (версия, дата)
- Други подкрепящи промените документи (да се изброят)
- Коментар по отделни елементи от промяната, ако има:
Оценяване на документацията и изготвяне на становищеКомисията по етика в 35 дневен срок от получаване на пълната документация изготвя становище.
Връчване на становището.Подписаното от председателя на ЕККИ становище се връчва на заявителя или упълномощено от него лице в ЦАО на ИАЛ.
Резултатът от услугата може да бъде получен:
• На хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване
• На хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор
Закон за лекарствените продукти в хуманната медицина
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 120.00 лв. / 61.36 €Съгласно Тарифа за таксите, които се събират по Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта