Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1980 Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект

      След фактическото завършване на строежа се изготвя екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти от изпълнителя или от лице, определено от възложителя и съдържа пълен комплект чертежи за действително извършените строителни и монтажни работи. Предаването се удостоверява с печат на съответната администрация, положен върху всички графични и текстови материали. Цялата екзекутивна документация се представя за безсрочно съхраняване на органа, издал разрешението за строеж.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 175, ал. 1; чл. 175, ал. 2; чл. 175, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дневен
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Няма предвиден срок.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Сливен, общ. Сливен, гр. Сливен, гр. Сливен, ул. "Димитър Добрович" № 3, п.к. 8800
Код за междуселищно избиране: 044
Телефон за връзка: (044)66-32-02
Факс: (044)61-66-99
Адрес на електронна поща: governments@regionsliven.com
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите в центъра за административно обслужване е от 09.00 ч. до 17.30 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работа на Административния център продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.30 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане