Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Проекти и инвестиции, ТСУ и координация и контрол"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, село Венец, ул.Кирил и Методий" №24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 21-90
Факс: 05343 89-80
Адрес на електронна поща: obs.vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГААдминистративната услуга се предоставя от:
Дирекция “Проекти и инвестиции”, „ТСУ”и „Координация и контрол”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Център за услуги и информация на гражданите; с. Венец, ул.„Кирил и Методий” №24, партер
Адрес: община Венец, с. Венец, .„Кирил и Методий” №24, партер, в сградата на община Венец.
Ел. поща: obs_vn@abv.bg
Тел.за връзка:05343/21-90;
Факс: 05343/8980
Работно време: от 08:00 до 16:30 часа без прекъсване
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Документ за собственост;
Актуална скица, с дата не по-късна с повече от 6 месеца от датата на подаване на заявлението;
Копие от протокола за трасиране границите на имота;
Удостоверение за наследници, при наследствен имот (по служебен път);
При повече от един собственик на имота, се прилага и декларация с тяхното съгласие;
Строително разрешение при строителство на сгради, съоръжения, пътища и обекти на инженерната инфраструктура;
Геодезично заснемане и експертно становище за състоянието на съществуващата растителност;
Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за услуги и информация на гражданите;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Кмета на община Венец;
Писмено разрешение за преместване и премахване на дървесна и храстова растителност се издава от кмета на общината или оправомощено от него длъжностно лице, въз основа на експертно становище;
След извършеният оглед на представените документи и на дърветата в имота, се издава разрешение за сеч или мотивиран отказ да се издаде разрешение за сеч;
Дървесината, добита при отсичане на растителност с разрешение за премахване се оставя за ползване от собственика на имота;
Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за услуги и информация на гражданите по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://www.venets.bg;
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05343/89-80;
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10.00 лв. / 5.11 €• 10.00 лв. на 1 бр. правостоящ дървостой
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път