Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Проекти и инвестиции, ТСУ и координация и контрол"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, село Венец, ул.Кирил и Методий" №24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 21-90
Факс: 05343 89-80
Адрес на електронна поща: obs.vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГААдминистративната услуга се предоставя от:
Дирекция “Проекти и инвестиции”, „ТСУ”и „Координация и контрол”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Център за услуги и информация на гражданите; с. Венец, ул.„Кирил и Методий” №24, партер
Адрес: община Венец, с. Венец, .„Кирил и Методий” №24, партер, в сградата на община Венец.
Ел. поща: obs_vn@abv.bg
Тел.за връзка:05343/21-90;
Факс: 05343/8980
Работно време: от 08:00 до 16:30 часа без прекъсване
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Документ за собственост;
Актуална скица, с дата не по-късна с повече от 6 месеца от датата на подаване на заявлението;
Копие от протокола за трасиране границите на имота;
Удостоверение за наследници, при наследствен имот (по служебен път);
При повече от един собственик на имота, се прилага и декларация с тяхното съгласие;
Строително разрешение при строителство на сгради, съоръжения, пътища и обекти на инженерната инфраструктура;
Геодезично заснемане и експертно становище за състоянието на съществуващата растителност;
Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за услуги и информация на гражданите;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Кмета на община Венец;
Писмено разрешение за преместване и премахване на дървесна и храстова растителност се издава от кмета на общината или оправомощено от него длъжностно лице, въз основа на експертно становище;
След извършеният оглед на представените документи и на дърветата в имота, се издава разрешение за сеч или мотивиран отказ да се издаде разрешение за сеч;
Дървесината, добита при отсичане на растителност с разрешение за премахване се оставя за ползване от собственика на имота;
Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за услуги и информация на гражданите по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://www.venets.bg;
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05343/89-80;
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГАНачини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за услуги и информация на гражданите.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü като вътрешна куриерска пратка;
ü като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 10.00 лв. на 1 бр. правостоящ дървостой
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Център за услуги и информация на гражданите;
По банкова сметка:
· IBAN: BG14DEMI92408400038510
· BIC: DEMIBGSF
· БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД офис с. Венец
Кодът за вида плащане е: 448007
Срок на изпълнение:
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
Кмет на община Венец.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
Кмет на община Венец.
Ред и срок за обжалване:
Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ВЕНЕЦ.
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.• 10.00 лв. на 1 бр. правостоящ дървостой
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой