Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Проекти и инвестиции, ТСУ и координация и контрол"
Адрес: обл. Шумен, общ. Венец, с. Венец, село Венец, ул.Кирил и Методий" №24, п.к. 9751
Код за междуселищно избиране: 05343
Телефон за връзка: 05343 21-90
Факс: 05343 89-80
Адрес на електронна поща: obs.vn@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 16:30, Обедна почивка на общинската администрация 12:00ч. до 12:30ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:00ч. до 16:30ч., без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГААдминистративната услуга се предоставя от:
Дирекция “Проекти и инвестиции”, „ТСУ”и „Координация и контрол”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Център за услуги и информация на гражданите; с. Венец, ул.„Кирил и Методий” №24, партер
Адрес: община Венец, с. Венец, .„Кирил и Методий” №24, партер, в сградата на община Венец.
Ел. поща: obs_vn@abv.bg
Тел.за връзка:05343/21-90;
Факс: 05343/8980
Работно време: от 08:00 до 16:30 часа без прекъсване
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Списък на лицата (до 20 души), извършващи събирането, който съдържа:
Лични имена, № на документи за самоличност, постоянни адреси.
Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за услуги и информация на гражданите;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Дирекция “Проекти и инвестиции”, „ТСУ”и „Координация и контрол”;
Кметът на община Венец издава позволителното в еднодневен срок от постъпването на заявлението, освен когато за определянето на разрешеното количество се изискват допълнителни справки, но не по-късно от 5 дни от постъпването на заявлението;
Позволителните за ползване се издават по реда на постъпването на заявленията.
За определяне на количеството се отчитат предвижданията на плановите документи, включително на документите в проектна фаза;
Когато документите не са влезли в сила или проектите не са разработени, размерът на разрешеното количество се определя от кмета на общината;
Отказ за издаването на позволително се дава при изчерпване на количествата лечебни растения, определени от плановите документи, като се мотивира писмено;
Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за услуги и информация на гражданите по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://www.venets.bg;
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05343/89-80;
ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УСЛУГАНачини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за услуги и информация на гражданите.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü като вътрешна куриерска пратка;
ü като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Изменение на позволителното може да се извършва само от органа или лицето, който го е издал, когато титулярят изрази желание да бъдат променени видът, количеството или районът на събиране.
Органът или лицето отнема позволителното за ползване, когато от дейността на титуляря на позволителното за ползване или на записаните в него лица е настъпило увреждане или унищожаване на находищата на лечебни растения.
Цена за предоставяне на административната услуга:
Срок на изпълнение:
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
Кмет на община Венец.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
Кмет на община Венец.
Ред и срок за обжалване:
Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА ВЕНЕЦ.
Закон за лечебните растения