Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административни, финансови и правни дейности"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Стара Загора, гр. Стара Загора,
Код за междуселищно избиране: 042
Телефон за връзка: (042)692211
Адрес на електронна поща: office@stz.riew.gov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, обедна почивка 30 минути от 12:00 до 12:30 ч.
офис- фронт с работно време от 9:00 до 17:30ч. без прекъсване
Подаване на заявлениеЗаявяване на услугата
В случай, че даден отпадък престане да се образува и липсват източници, от които би могъл да се образува, причинителят на отпадъка подава уведомление по образец съгласно приложение № 7 от Наредбата до директора на РИОСВ, към което прилага работния лист за класификация на отпадъка.
В 30-дневен срок от получаване на уведомлението, РИОСВ извършва проверка на съответния обект за установяване на наличието на източници, от които би могъл да се образува отпадъкът.
Върху работния лист се отбелязва датата на извършване на проверката. Работният лист се подписва от директора на РИОСВ и се връща на притежателя. Аналогично отбелязване се извършва и върху екземпляра на работния лист, съхраняван в РИОСВ.
Директорът на РИОСВ уведомява в 10-дневен срок изпълнителния директор на ИАОС за обстоятелствата, констатирани при проверката.
Услугата е безплатна.
Наредба №2/2014 за класификация на отпадъците