Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Образование, култура, туризъм и социални дейности"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен,
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: (05106)23 77
Факс: 052 608 858
Адрес на електронна поща: obrazovanie@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявление и преглед на необходимите документи
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец за издаване на дубликат на удостоверение за определен вид и категория на туристически обект на основание чл. 145, ал. 1 от Закона за туризма на туристическият обект;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Удостоверение за актуална съдебна регистрация на лицето или копия от документи, удостоверяващи, че юридическото лице има право по силата на друг закон да извършва стопанска дейност-оригинал или заверен препис;
Удостоверение, че лицето не е в процедура по ликвидация или несъстоятелност – оригинал или заверен препис; /По служебен път/
Копия от документи за собственост на обекта;
Копие от договора за наем или друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта;
Декларация за обстоятелствата при които е унищожено или изгубено удостоверението за определен вид и категория на обекта или удостоверението за регистрация на стая/апартамент за гости;
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Информационен център , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
След проверка на подадените документи се пристъпва към изпълнение на услугата
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €За заявяване на услугата по електронен път се заплаща такса - 45 лв./23.00 €
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път