Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 2774
Адрес на електронна поща: mdt@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес
Преглед на заявлението и необходимата документация и информация
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Удостоверение за наследници
Копие на документи, удостоверяващи собствеността
Попълнена декларация по чл.14 от ЗМДТ;
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в отдел „Местни данъци и такси ”;
Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
Проверка в програмния продукт, дали е деклариран имота.
Проверка в програмния продукт за платени данъци и такси за имота.
За имот, недеклариран или с при установяване на несъответствие с декларираните данни се подава декларация по чл. 14 от ЗМДТ с точните параметри на имота, за да може да се изготви оценката.
Регистриране на искането и предоставяне на входящ номер;
Проверка на базите данни;
Изготвяне на удостоверението;
Получаване на удостоверението по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
лично от Информационен център
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на съответния документ /резултат от услугата/
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 20.00 лв. / 10.23 €
За бърза услуга 40.00 лв. / 20.45 €
За експресна услуга 60.00 лв. / 30.68 €
За заявяване на услугата по електронен път се заплащат такси, както следва обикновена услуга - 5 дни - 18 лв./ 9.20€ бърза услуга - 3 дни - 36 лв. /18.40,€ експресна услуга - 1 ден - 54 лв./ 27.61 €
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път