Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси, Управление на собствеността, АПИО"
Адрес: обл. Шумен, общ. Никола Козлево, с. Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. "23ти септември" № 5, п.к. 9955
Код за междуселищно избиране: 05328
Телефон за връзка: (05328)2002
Факс: (05328)2020
Адрес на електронна поща: obankozlevo@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедната почивка е от 12:00 часа до 13:00 часа
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаАдминистративната услуга се предоставя от:
Дирекция „Устройство на територията, специализирани дейности и европейски проекти“;
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Общински център за услуги и информация
Адрес:Община Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. “23–ти СЕПТЕМВРИ” № 5;
Ел. поща: ocui_nkozlevo@abv.bg;
Тел.за връзка:05328/ 20 67;
Факс: 05328/ 20 20;
Работно време:от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за собственост
- Скица на имот
- Актуално или презаверено уведомително писмо от ОСЗ в годината на подаване
- Документ за платена такса
Процедура по предоставяне на услугата:
· Заявлението, заедно с приложените документи, се приема отСлужителите в Център за услуги и информация на гражданите.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата, след което специалиста в Център за услуги и информация на гражданитенасочва преписката към Дирекция „Устройство на територията, специализирани дейности и европейски проекти“.
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалиста в Дирекция „Устройство на територията, специализирани дейности и европейски проекти“.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: https://nikolakozlevo.bg/bg/administrative_services/predostawqniadmuslugi2021
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за услуги и информация на гражданите,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05328/ 20 20;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за услуги и информация на гражданите.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
Правилник за прилагане на Закона за собствеността и ползването на земеделските земи