Административната услуга се предоставя от:
Дирекция „Финансово-стопански дейности и административно обслужване”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Общински център за услуги и информация
Адрес: Община Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. “23–ти СЕПТЕМВРИ” № 5;
Ел. поща: ocui_nkozlevo@abv.bg;
Тел.за връзка: 05328/ 20 67;
Факс: 05328/ 20 20;
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
· Документ за самоличност и/или пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
· Документ, удостоверяващ доходите на семейството за последните 12 месеца, преди подаване на молбата;
· Документ от Бюрото по труда – Никола Козлево - за регистрация като безработен;
· Документ от Районно управление “Социално осигуряване” (РУСО) на Националния осигурителен институт (НОИ) - за получаване на пенсия или друг документ, удостоверяващ размер на доходите;
· Документ от Дирекция ”Социално подпомагане” – Никола Козлево – за това, че лицето получава целогодишно помощи за изисквания период по Закона за социалното подпомагане (ЗСП) и Правилника за неговото приложение (ППЗСП), както и други документи, доказващи социално затрудненото положение;
· Документ от Трудово експертна лекарска комисия (ТЕЛК) - за определяне степента на нетрудоспособност, заверен и валиден към датата на подаване на молбата;
· Удостоверение от отдел “МДТ” към Община по постоянен, настоящ адрес и по месторождение за притежаваните недвижими имоти, ако регистрацията и месторождението не са в Община Никола Козлево /По служебен път/;
· Удостоверение по постоянен и настоящ адрес и месторождение от Агенция по вписванията за извършени разпоредителни сделки.
· Нотариално заверен действащ договор за наем за срок не по-малко от 2 години, преди подаване на молбата -/за лицата незаемащи жилищна площ или ползващи по настоящ адрес не по-малко от две години за жилища нежилищни помещения, като бараки, мази (изби), сутерени, тавански помещения, второстепенни постройки и др./
Нотариално заверена декларация по образец за семейно и имотно състояние;
Декларация за съгласие за разкриване на данъчна информация и лични данни;
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Общински център за услуги и информация;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Специалист "Общинска собственост";
Кметът на общината назначава със заповед комисия за картотекиране на нуждаещите сe граждани;
Комисията разглежда в едномесечен срок подадените молби и взема решение, с което картотекира и определя степента на жилищната нужда на отделните семейства (лица) по групи и подгрупи или отказва включване на гражданите в картотеката.
Решението на комисията се оформя в протокол /по образец/, в който се посочват мотивите и правното основание за включване или отказ за включване в картотеката;
Настаняването се извършва със заповед на Кмета на общината и се сключва писмен договор за наем;
Получаване на индивидуалния административен акт от Общински център за услуги и информация по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://nikolakozlevo.bg/bg/;
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Общински център за услуги и информация,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05328/ 20 20;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Общински център за услуги и информация.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü като вътрешна куриерска пратка;
ü като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Включване в проекто-списъка на нуждаещите се от жилище или отказ лицето да бъде включено в списъка/тогава може да подаде възражение по проекто-списъка/.
Такса за предоставяне на административната услуга:
3.00 /три/ лева.
Срок на изпълнение:
Подаване на документи - до 31 декември на текущата година;
Разглеждане на документи от комисия- 1 месец;
Обявяване на картотека –до 20 февруари / В 14-дневен срок от датата на обявяване заинтересованите лица могат да правят възражения по списъка до кмета на общината./
Утвърждаване на картотека – Кметът на общината разглежда в 14-дневен срок постъпилите възражения, след което утвърждава картотеката.
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
Кмет на община Никола Козлево.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
Кмет на община Никола Козлево.
Ред и срок за обжалване:
Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс.
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: ocui_nkozlevo@abv.bg
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ СИГНАЛ ДО КМЕТА НА ОБЩИНА НИКОЛА КОЗЛЕВО.