2046 Експертна оценка на дървесина и храстова растителност
Правно основание за предоставяне на услугата: чл. 62, ал. 10- Закона за устройство на територията -
Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: гл. експерт
Информация за центъра за административно обслужване:
Адрес: обл. Пазарджик, община Ракитово, гр. Ракитово, ул.„Иван Клинчаров”№ 57, в сградата на община Ракитово.
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване oт понеделник до петък.
Код за междуселищно избиране : 03542
Телефони за връзка с потребителите:+359 3542/2025 служители от ЦАО- стационарен телефон
Кол център: 0897567181
ПРОЦЕДУРА ПРИ ПРЕДОСТАВЯНЕТО НА УСЛУГАТА:
Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на общината;
Кметът назначава комисия, която да извърши оглед на мястото. При огледът се представят и оригинали на приложените към заявлението документи. За извършеният оглед на мястото се съставя протокол. След извършеният оглед на представените документи и на дървесината и храстовата растителност се прави и експертната оценка.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Заявление по образец и:
Копие от нотариален акт (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.) или копие от актуална скица на имота (по служебен път).
Удостоверение за наследници при необходимост(по служебен път).
Пълномощно, в случай, че заявлението се подава от пълномощник.
Начини на заявяване на услугата:
1.На гише в Центъра за административно обслужване лично или чрез упълномощено лице.
При подаване на гише е необходимо да представите документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно - в случаите, когато заявлението се подава от пълномощник
2. Чрез лицензиран пощенски оператор.
на адрес: гр. Ракитово, ПК 4640, ул."Иван Клинчаров" № 57
3. По електронна поща - el_obm@rakitovo.bg
При подаване по електронна поща е необходимо да изпратите:
- попълнено и подписано заявление
- документ за платена такса, в който сте посочили точното наименование на услугата
- други документи, ако се изискват в описанието на услугата.
Когато заявлението е подадено с квалифициран електронен подпис на физическо лице, резултата от услугата може да се получи на електронна поща като прикачен електронно подписан документ (удостоверение).
Когато заявлението е подадено без квалифициран електронен подпис на физическо лице, резултата от услугата може да се получи само лично или чрез упълномощено лице на в Центъра за административно обслужване срещу документ за самоличност или нотариално заверено изрично пълномощно.
4. Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/
5. Чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги, поддържан от Държавна агенция „Електронно управление“- https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2034
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
ниво на предоставяне на услугата – Ниво IV – Извършване на сделки и/или транзакции по услуги от Ниво III включващи онлайн разплащане и доставка;
средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и получаване на електронна услуга – квалифициран електронен подпис.
ЕЛЕКТРОНЕН АДРЕС ЗА ПРЕДЛОЖЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С УСЛУГАТА:
el_obm@rakitovo.bg
интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване - www.rakitovo.bg;
. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: Д6 месеца
10. Срок на предоставяне на услугата: 14 дни
Такса:
Съгласно НОАМТЦУТОР, Приложение №2
За услугата се заплаща фиксирана такса- 20.00 лв.
При предоставяне на административна услуга по електронен път се заплаща намалена такса с 10%.
Таксата се заплаща при подаване на заявлението за извършване на услугата
11. Начини на плащане на услугата:
- в брой или безкасово с ПОС-терминално устройство на гише "Каса" в Центъра за административно обслужване
- по банков път
Банкова сметка
IBAN BG28UBBS81558400055002; BIC UBBSBGSF
ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА - клон Велинград
Код за вид плащане: 44 80 07
-по електронен път - заплащането на заявена електронна административна услуга чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги се извършва чрез Портал за електронни плащания - https://pay.egov.bg/
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
По Ваш избор:
. Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
. Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
Документът/Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- -като международна препоръчана пощенска пратка;
. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща.
. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване