Административната услуга се предоставя от:
Дирекция „Устройство на територията, специализирани дейности и европейски проекти”
За прием на документи и информация за услугата:
Служителите в Общински център за услуги и информация
Адрес: Община Никола Козлево, с. Никола Козлево, пл. “23–ти СЕПТЕМВРИ” № 5;
Ел. поща: ocui_nkozlevo@abv.bg;
Тел.за връзка: 05328/ 20 67;
Факс: 05328/ 20 20;
Работно време: от 08:00 до 17:00 часа без прекъсване.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
· Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Документ за собственост.
Договор за наем.
Съгласувана и одобрена схема.
Одобрен проект в необходимия обхват.
Платена такса за административната услуга.
Процедура по предоставяне на услугата:
· Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
· Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към служители Дирекция „Устройство на територията, специализирани дейности и европейски проекти”
Изготвяне на разрешение за поставяне на преместваеми обекти;
· Издаване на изготвеното разрешение за поставяне от Гл.архитект;
Получаване на одобрените документи по избран от заявителя начин.
Информация за предоставяне на услугата:
Услугата се предоставя по електронен път на Ниво 2.
Образец на заявлението може да намерите на интернет адрес: http://nikolakozlevo.bg/bg/;
Заявителят е длъжен да предостави телефон, факс или адрес за електронна поща, ако разполага с такива.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Общински център за услуги и информация,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
· чрез лицензиран пощенски оператор;
· по факс: 05328/ 20 20;
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице в Общински център за услуги и информация.
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съм съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт да бъде изпратен:
ü като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
ü като вътрешна куриерска пратка;
ü като международна препоръчана пощенска пратка;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Посочен в разрешението.
Такса за предоставяне на административната услуга:
До 20 кв.м. -50лв.
Над 20 кв.м. – 100лв.
За ЮЛ лица таксите са в двоен размер
Начин на плащане:
На гише „Каса” в Общински център за услуги и информация;
По банкова сметка:
IBAN: BG42DEMI92408400038685
BIC: DEMIBGSF
БАНКА: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД , град Шумен, ул.,,Алеко Константинов’’ №3
· С платежна карта чрез терминално устройство ПОС в Общински център за услуги и информация.
Кодът за вида плащане е: 44 80 01
Срок на изпълнение:
14 дни
Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставяне на услугата:
Кмет на община Никола Козлево.
Орган, пред който се обжалва индивидуалния административен акт:
Кмет на община Никола Козлево.
Ред и срок за обжалване:
Редът и сроковете за обжалване са съгласно чл.213 от Закона за устройство на територията.
Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: ocui_nkozlevo@abv.bg;
ПРИ НЕСПАЗВАНЕ НА ПОСОЧЕНИЯ СРОК ИЛИ ДРУГИ НЕРЕДНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЗАЯВЕНАТА ОТ ВАС АДМИНИСТРАТИВНА УСЛУГА, ВИЕ МОЖЕ ДА