Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Финансово счетоводни и правни дейности и административно обслужване
Адрес: обл. Враца, общ. Борован, с. Борован, Борован , ул. Иван Вазов 1, п.к. 3240
Код за междуселищно избиране: 09147
Телефон за връзка: 070020126
Адрес на електронна поща: ob.borovan@borovan.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, ОТ 12,00 ДО 13,00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаПриемане на заявлението и приложените документи
Заявлението по образец с необходимите документи може да подадете :
- лично или чрез упълномощено лице в Център за административно обслужване
- чрез лицензиран пощенски оператор
Необходими документи
1. Документ за собственост;
2.Удостоверение за наследници (при необходимост) – издава се служебно
3. Скица (виза) за проектиране;
4. Проектна документация, съдържание:
-архитектурна част - 3 бр. -част “ПБЗ” -3бр.
-конструктивна част -3бр. -част “енергийна ефективност” -3бр.
-част “геодезия” -3бр. -част “пожарна безопасност” -3бр.
-част “електро” -3бр. -част “технологична” -3бр.
-част “водоснабдяване и канализация” -3бр. -част “озеленяване” -3бр.
-част “отопление и вентилация” -3бр.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща цена0,2% от строителната тойност но не по-малко от таблица №1
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
ОБЩИНА БОРОВАН
ПРИХОДНА СМЕТКА
IBAN: BG84 IABG 7494 8402 9166 01
BIC: IABGBGSF
ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК
КОД ЗА ПЛАЩАНЕ: 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път