Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Териториално селищно устройство и регионално развитие
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 2 34 50
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Начало на работното време 8.30 часа; край на работното време 17.00 ч
!. Подаване на заявелниеПрием на заявлението с приложените документи в Център за услуги и информация на гражданите:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Актуална скица на имота (по служебен път);
- Документ за собственост на имота;
- Платена такса за административната услуга.
2. ЗавежданеЗавеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Отдел "Общинска собственост".
3. Справка и изготвянеИзвършване на справка и изготвяне на удостоверението.
4. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 20 лв.
За бърза услуга 40 лв.
За експресна услуга 80 лв.
При неспазване на сроковете размерът на цената на услугата се намалява с едно на сто на ден, считано от деня на забавянето, но не повече от 30 на сто от пълния й размер.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път