Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1.Подаване на заявлениеПрием на заявленито с приложените документи в ЦУИГ:
-
Прием на заявлението с приложените документи в ЦАО:
-Заявление свободен текст.
-Документ за правно основание за ползване на имота.
-Скица на имота.
-Удостоверение за наследници (по служебен път).
-Документ за извършена трасировка на имота (при необходимост).
2. Завеждане и изготвяне Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Кмета на община Айтос.
Писмено разрешение за премахване на дървесна и храстова растителност се издава от кмета на общината или оправомощено от него длъжностно лице, въз основа на експертно становище.
След извършения оглед на представените документи и на място (от общинска администрация и представител на ДГС-Айтос при необходимост), се издава разрешение за сеч или мотивиран отказ да се издаде разрешение за сеч.
Дървесината, добита при отсичане на растителност с разрешение за премахване се оставя за ползване от собственика на имота.
3. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦАО по избран от заявителя начин.