Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция Административно - правно и информационно обслужване
Адрес: обл. Бургас, общ. Айтос, гр. Айтос,
Код за междуселищно избиране: 0558
Телефон за връзка: 0558/23450
Адрес на електронна поща: obshtina@aytos.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време от 08.30 до 17.00 часа. обедна почивка от 12.00 до 12.30 часа.
1.Подаване на заявлениеПрием на заявленито с приложените документи в ЦУИГ:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост;
- Актуална скица, с дата не по-късна с повече от 6 месеца от датата на подаване на заявлението;
- Копие от протокола за трасиране границите на имота (по служебен път);
- Обезщетение за общинска растителност;
- Удостоверение за наследници, при наследствен имот (по служебен път);
- При повече от един собственик на имота, се прилага и декларация с тяхното съгласие;
- Строително разрешение при строителство на сгради, съоръжения, пътища ии обекти на инженерната инфраструктура;
- Геодезично заснемане и експертно становище за състоянието на съществуващата растителност;
- Платена такса за административната услуга.
2. Завеждане и изготвянеЗавеждане в деловодната система и изпращане на преписката към Кмета на община Айтос.
Писмено разрешение за преместване и премахване на дървесна и храстова растителност се издава от кмета на общината или оправомощено от него длъжностно лице, въз основа на експертно становище.
След извършения оглед на представените документи и на дърветата в имота, се издава разрешение за сеч или мотивиран отказ да се издаде разрешение за сеч.
Дървесината, добира при отсичане на растителност с разрешение за премахване се оставя на ползване от собственика на имота.
3. ПолучаванеПолучаване на индивидуалния административен акт от ЦУИГ по избран от заявителя начин.