Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Сердика, бул.Витоша №6, п.к. 1040
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)930 1801
Факс: 02/988 3484
Адрес на електронна поща: sofoblast@government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи без прекъсване в рамките на указаното работно време.
1983 Съставяне на акт за поправка на акт за държавна собственост Етап на заявяване на АУ/П
Заявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично в Центъра за административно обслужване на гражданите - Областна администрация на Софийска област, гр. София, бул. "Витоша" 6, партер;
- чрез упълномощен представител в Центъра за административно обслужване на гражданите - Областна администрация на Софийска област,
гр. София, бул. "Витоша" 6, партер;
- Чрез пощенски оператор;
- Устно в ЦАО при съставяне на Протокол за устно заявена админстративна услуга;
Заявяването на административната услуга може да бъде направено и по електронен път:
- Със заявление по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги.
Изискуеми документи:
1. Документи, удостоверяващи статута на юридическото лице, което заявява искането си за съставяне на акта за поправка за държавна собственост;
2. Актуална скица на имота - оригинал
3. Техническа характеристика на сградата, съдържаща: застроена площ, конструкция на сградата, година на построяване, етажност, ид. части от общите части на сградата и правото на строеж;
4. Актуално удостоверение за данъчна оценка на имота
5. Акт за държавна собственост
6. Документи, удостоверяващи основанието за поправка на съществуващия АДС
Документи, които администрацията събира по служебен път:
1. Копие от Акт за държавна собственост;
2. Документи удостоверяващи статута на юридическото лице.
Проверка за редовност на искането
Проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи;
При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап;
При непълна преписка на Заявителя се изпраща Съобщение с възникналите грешки и срокът за отстраняването им;
Когато в законово установения срок не се отстранят несъответствията, производството се прекратява.
Създаване на резултат
Извършва се фактическото изпълнение на АУ
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугата
Получаването на документа се получава по начин, изрично заявен от потребителя на услугата, в заявлението:
- лично или от упълномощен представител, в Звеното за обслужване на гражданите;
- чрез лицензиран пощенски оператор, при изрично отбелязано и посочен адрес в заявлението;
Закон за държавната собственост
Правилник за прилагане на Закона за държавната собственост
Не се заплаща за услугатаНе се заплаща за услугата