Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно-правно,нормативно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Шумен, общ. Нови пазар, гр. Нови пазар, ул. "Васил Левски" №3, п.к. 9900
Код за междуселищно избиране: 0537
Телефон за връзка: 0537/23311
Факс: 0537/24010
Адрес на електронна поща: npazar@icon.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време от 08.00ч. до 17.00ч. с обедна почивка между 12.00ч. и 13.00ч. при петдневна работна седмица от понеделник до петък. Служителите, предоставящи административни услуги в Центъра за услуги и информация са с гъвкаво работно време от 8.00 часа до 17.30 часа.
Заявяване и изпълнение на услугатаЗаявителят заявява усто услугата в съответното кметство на община Нови пазар, където кметът или кметският наместник са упълномощени, съгласно чл. 83 от Закона за нотариусите и нотариалната дейност, обн. ДВ. бр. 104/6.12.1996 и последно изменен в ДВ. бр.50/3.07.2015 г.
Необходими документи:
1. Документ за самоличност
2. Оригиналния документ
3. Копие (копия) от оригиналния документ
Закон за нотариусите и нотариалната дейност (Загл. изм. - ДВ, бр. 123 от 1997 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 3 лв.Стойността на услугата се изчислява съгласно Тарифа за нотариалните такси към закона за нотариусите и нотариалната дейност, обн. ДВ бр. 95 от 14.08.1998 г. и последно изменен ДВ. бр. 39 от 26.05.2009 г., I. 6
т.6. За удостоверяване верността на преписи и извлечения от документи и книжа:
а) (изм. – ДВ, бр. 39 от 2009 г., в сила от 1.07.2009 г.) за първата страница - 3 лв.
б) (изм. – ДВ, бр. 39 от 2009 г., в сила от 1.07.2009 г.) за всяка следваща страница - 2 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой