Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2103 Издаване на разрешение за специално ползване на пътя чрез временно ползване на части от пътното платно и на земи в обхвата на пътя

      Издаване на разрешение за специално ползване на пътя чрез временно ползване на части от пътното платно и на земи в обхвата на пътя
  • На основание на:
    • Наредба за специално ползване на пътищата - чл. 23
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • експерт "Инвестиционно планиране и строителство, и режими по организация на движението"
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • началник отдел "ИПСРОД"
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Заявленията (свободен текст) се приемат в Център за административно и информационно обслужване", офис 2, гише 2 и 3, чрез лицензиран пощенски оператор или като електронна услуга. В заявлението се посочва телефон и електронен адрес за обратна връзка и начина за получаване на разрешението.

      Необходими документи:

      1. Документ за собственост или учредено право на строеж, документ за право на строеж в чужд имот по силата на специален закон

      2. Писмено становище от звено „Пътна полиция“ в ОД на МВР - Бургас

      3. Одобрен проект за временна организация на движението - копие

      4. Копие от Разрешение за строеж влязло в сила – в случаите, когато се изисква такова по ЗУТ

      5. Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)

      * Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.

      Отговорен служител по предоставяне на услугата: Г. Николов – гл. експерт, gnikolov@nesebar.bg, 0554 42869.

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, регистрация и гражданско състояние на населението"
Адрес: обл. Бургас, общ. Несебър, гр. Несебър, ул.Еделвайс №10, п.к. 8230
Код за междуселищно избиране: 0554
Телефон за връзка: (0554)29371
Адрес на електронна поща: hr@nesebar.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане