Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2134 Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2)

      Осигурителния доход, върху който са внесени или дължими осигурителни вноски на служители с вече прекратено служебно или трудово правоотношение, се установява освен с данните предоставяни периодично от осигурителя в Национална агенция за приходите или с осигурителна книжка, и с документ по утвърден образец (УП 2), издаван от осигурителя.
  • На основание на:
    • Кодекс за социално осигуряване (Загл. изм. - ДВ, бр. 67 от 2003 г.) - чл. 5, ал. 7
    • Наредба за пенсиите и осигурителния стаж - чл. 40, ал. 2
    • Закон за администрацията - §. 1, т. 2, б. в
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 14 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Министър на земеделието и храните
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Административният акт се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересованите лица, а мълчаливият отказ или мълчаливото съгласие може да се оспори в едномесечен срок от изтичането на срока, в който административният орган е бил длъжен да се произнесе.

  • Ограничения и условности:
    • Услугата е първична и се получава на място в Областна дирекция "Земеделие" или на посочен точен адрес, в случай че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор пратката се заплаща от заявителя при нейното доставяне.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правна, финансово-стопанска дейност и човешки ресурси"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, ет. 9, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: 078
Телефон за връзка: (078)550272, (078)550337, 0879069131, 0879069139, 0879069130, 0882016717
Факс: (078)550337
Адрес на електронна поща: odzg_kyustendil@mzh.dovernment.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на администрацията е 8 ч. дневно с променливи граници от 7,30 ч. до 18,30 ч., с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 ч. и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 ч. до 16,00 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане