I Заявяване на услугата
· По пощата на адрес: п.к. 8800 гр. Сливен ул. „Димитър Добрович" №3 чрез лицензиран пощенски оператор;
· „На ръка” в Центъра за административно обслужване в Областна администрация Сливен /партерен етаж/;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
· На електронна поща: governments@regionsliven.com
· Чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/;
· Чрез Портал на електронното управление:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/oblastni+administratsii/unificirani+uslugi/2389
· Устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата –
https://regionsliven.com/administrativni-uslugi
Необходими документи:
1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ: (отбележете със знак Х приложимото)
ð Нотариален акт за собственост;
ð Договор за концесия;
ð Разрешение за строеж;
ð Други документи, които са предвидени в специален/и закон/и…………….
2. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ: (отбележете със знак Х приложимото)
ð Документ, че заданието е съгласувано с Министерство на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
ð Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
ð Опорен план.
3. Други при необходимост
II Проверка за редовност на заявлението
Извършва се проверка за редовност и пълнота на представените документи. При редовни документи и пълна преписка се преминава към следващия етап. При установени недостатъци във внесената документация заявителят се уведомява да ги отстрани. Срокът за предоставяне на административната услуга започва да тече от датата на отстраняване на нередовностите. Съгласуването на заданието за проектиране или на предложението за изменение на ПУП с експлоатационните дружества се извършва служебно по реда на чл. 128а, ал. 2 от ЗУТ.
III Създаване на резултат от услугата
Изготвя се заповед за разрешаване изработването на КПИИ и одобряване на заданието за проектиране на ПУП. Заповедта и заданието се подписват от областния управител и подготвя заданието за одобряване като го подпечатва с „Одобрявам”. Заповедта се изпраща на съответните общини за разгласяване по реда на чл. 124б, ал. 2 от ЗУТ. Заповедта се публикува на официалната интернет страница на администрацията. Отказ за издаване на разрешение за изработване на КПИИ се дава с мотивирана заповед на областния управител, която се съобщава по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
IV Предоставяне на резултата от изпълнение на услугата
Резултатът от изпълнението на услугата – заповед за разрешаване изработването на КПИИ и одобрено задание за проектиране на ПУП, се предоставя на заявителя с придружително писмо. Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата.
Възможните начини за получаване на резултата от услугата са:
· по пощата, на посочен от адресата адрес;
· на ръка в Център за административно обслужване;
· чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
· по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
· чрез Системата за сигурно електронно връчване;
· чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
V Приключване и архивиране на преписката