Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документи1. Заявление (по образец);
2. Документ за собственост - копие, освен ако същият е вписан в имотния регистър и заявителят е предоставил данни:
3. Удостоверение за наследници (при необходимост) – издава се служебно в случаите когато имотът е придобит по наследство (прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Стражица);
4. Пълномощно (ако заявителят е лице упълномощено от собственика);
5. Документ за платена такса за услугата, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Процедура на предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Стражица;
Пренасочване на преписката към Отдел „УТ”;
Изготвяне на копията от документи;
На основания констативния протокол се изготвя удостоверението;
Получаване на копията от документи и ПУП-ове в Центъра за административно обслужване – гише „УТ” или по избрания от заявителя начин.
Други процедури и инструкцииНачини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно в Центъра за административно обслужване с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- Чрез лицензиран пощенски оператор.
Начини на получаване на резултата от услугата:
- лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели; Документът може да бъде изпратен за сметка на получателя:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка.
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: Община Стражица, п.к. 5150, ул. "Дончо Узунов" № 5
официален интернет сайт: https://strazhitsa.egov.bg/
електронна поща: – obshtina@strazhitsa.egov.bg
Телeфон: тел. 06161/ 4351, 4353 – административни услуги;
тел. 06161/ 4355 – местни данъци и такси.
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според тарифата на абоната.
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
В ЦАО е осигурен достъп за хора с увреждания.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10.00 лв. / 5.11 €За документи формат А4 - 10.00 лева/ 5,11 евро; за копия от планове - 25.00 лева/ 12,78 евро + стойността на широкоформатните копирни услуги
Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път