Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документи за предоставяне на услугата1. Заявление (по образец).
2. Документ за собственост (по служебен път при впикан Нотариален акт в Агенция по вписванията след 2000 г.).
3. Одобрени строителни книжа (проекти, строителни разрешение и други) – (по служебен път).
4. Копие от акт обр.14 за приемане на конструкцията, ако сградата е завършена в груб строеж.
5. Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/.
6. Удостоверение за актуално състояние (само за фирми) – (по служебен път).
7. Удостоверение за наследници (при необходимост) – издава се служебно в случаите когато имотът е придобит по наследство (прилага се само ако наследодателят не е с постоянен адрес на територията на община Стражица).
8. Документ за платена такса за услугата, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Процедура на предоставяне на услугата· Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
· Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Стражица;
· Пренасочване на преписката към отдел „УТ”;
· Извършване на проверка на място за посочения строеж и строителните книжа и констативни протоколи;
· Изготвяне на удостоверение и подписване;
Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за административно обслужване – гише „УТ” или по избрания от заявителя начин.
Начин на получаване на издадения индивидуален административен акт· Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване – гише „УТ”;
· Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на електронен адрес при условията на Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги. /Възможността за тполучаване по електронен път зависи от естеството на документа, реквизитите и приложенията на същия./
ИнформацияЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Адрес: Община Стражица, п.к. 5150, ул. "Дончо Узунов" № 5
официален интернет сайт: https://strazhitsa.egov.bg/
електронна поща: – obshtina@strazhitsa.egov.bg
Телeфон: тел. 06161/ 4351, 4353 – административни услуги.
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според тарифата на абоната.
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
В ЦАО е осигурен достъп за хора с увреждания.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30.00 лв. / 15.34 €Банка ДСК ЕАД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448001
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път