Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и устройство на територията"
Адрес: обл. Велико Търново, общ. Стражица, гр. Стражица, ул. Дончо Узунов 5, п.к. 5150
Код за междуселищно избиране: 06161
Телефон за връзка: (06161)4343
Адрес на електронна поща: obshtina@strazhitsa.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Продължителност на работното време - 8 часа. От 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа
Необходими документиЗаявление по образец.
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/
Актуална скица на имота.
Документ за собственост – нотариален акт, съдебно решение, протокол за въвод във владение.
Други документи, удостоверяващи факти и обстоятелства, които са от значение при необходимост.
Документ за платена такса.
Процедура по предоставяне на услугатаПрием на заявлението с приложените документи на гише в Център за административно обслужване - Гише „Общинска собственост“.
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към кмета на Община Стражица;
Разглеждане на заявлението и приложените документи за допустимост в отдел „УС“;
Получаване на индивидуалния административен акт в Център за административно обслужване - Гише „Общинска собственост“ по избран от заявителя начин.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 8 лв.
За бърза услуга 15 лв.
Банка ДСК АД
клон Стражица
IBAN: BG55STSA93008401101200
BIC: STSABGSF
Код вид на плащане: 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път