Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1021 Издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, вписване на промени в съдържанието и продължаване на срока на издадено удостоверение

      Оценяването на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор е задължително за строежите от първа до пета категория съгласно номенклатурата за видовете строежи. Издадените на консултантите удостоверения за упражняване на дейностите по извършване оценяването на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор се вписват в Регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. В Регистъра се вписват промени в съдържанието и продължаване на срока на издадено удостоверение.
  • Регистрация
    • Стопанска дейност:
      • Строителство
    • На основание на:
      • Закон за устройство на територията - чл. 166, ал. 2
      • Наредба № РД-02-20-25 от 3.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор - чл. 7; чл. 13, ал. 3; чл. 16, ал. 2
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • ИЗПЪЛНЯВАЩ ДЛЪЖНОСТТА НАЧАЛНИК на ДНСК
    • Срок за предоставяне:
      • Едномесечен
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • 5 години
    • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
      • Министър на регионалното развитие и благоустройството
    • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
      • По съдебен ред
    • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
      • По реда на АПК - 14 дневен

    • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
    • Електронен адрес за предложения:
    • Публичен регистър:
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Отдел Консултанти и регистри
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, гр.София, бул. "Христо Ботев" № 47, п.к. 1606
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: (02)9159-158
    Адрес на електронна поща: dnsk@dnsk.bg
    Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:00, Работното време на служителите е с променливи граници от 8,00 до 19,00 ч. със задължително присъствие в периода от 10,00 до 16,00 ч. и с обедна почивка 30 минути между 12,00 и 14,00 ч. Приемното време на Центъра за административно обслужване е от 9,00 до 17,30 ч.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане